30. apr. 2021

Makeup look; Octopus Ink

Her er en makeuplook jeg prøvde meg på forrige uke. Har rett og slett ikke hatt tid å legge den ut før nå, for denne uken har gått i ett. 

For noen uker siden spurte venninnen min, Viveka meg om jeg kunne gi henne noen ord som hun kunne bruke som tema eller hente inspirasjon til å lage en makeup, så jeg ga henne noen ord og så ga hun meg noen. De ordene hun ga meg var blekksprut, drømmefangere, svane, saks og sopp.

Jeg får se om jeg klarer å finne på noe med de andre ordene senere, men denne omgangen ble det med blekksprut. 







Har jo laget noe blekksprut- lignende tidligere, men da var det Disney villain som var temaet. Det kan du se her

1 kommentar:

  1. Likte jo veldig godt forrige blekksprut-look du gjorde, synes denne også va veldig stilig :D likte godt at det va med sånn blekksprut-blekk og ^^
    Favorittbildan her e nr 3 og 4 ^^

    SvarSlett