7. apr. 2021

Påskeaften ved Mjøsa

Jeg og Patrik snakket om å kanskje grille i løpet av påsken, hvis det var fint vær og ikke for kaldt. Da var det tenkt at grillingen skulle foregå på terrassen, men så nevnte jeg at jeg kunne tenkt meg å dra en plass og bare grille helt enkelt noen pølser og hamburgere, og ikke noe mer hokus pokus. Syns det hørtes koselig ut.

Så jeg spurte naboen om de visste om noen fine plasser, også endte det med at de slengte seg med hele gjengen - både mamma, stefar, mine to brødre og en brors samboer. 
Så da pakket vi sekkene, kledde oss litt godt og kjørte til et fint sted langs Mjøsa. Det ble i alle fall en kjempekoselig tur, og jeg for min del tok i underkant av 200 bilder denne dagen. 
Skal kanskje ikke skryte på meg alle bildene da, Patrik har tatt de bildene der jeg er avbildet, mens min stefar har tatt bildet av oss på sykkelen. 

Her er en god oppsummering av hvordan vi tilbrakte påskeaften med både grilling, fotografering, kjøring, steinkasting og litt strikking. 


Dette første bildet ble igrunn naturlig magisk, den lilla fargen i bildet er ikke redigert. 





Valget falt på motorsykkel som framkomstmiddel for meg og Patrik denne dagen. 









Har forresten lært meg å strikke også nå, men foreløpig går det i litt småstrikk som kluter. 













Selv har mine favoritter av bildene falt på nr 1, 14, 15, 22 og 24. 
Hvilke likte du?

Håper alle har hatt en fin påske! 

2 kommentarer:

  1. Mange fine og koselige bilda, ser ut som dåkker hadde en fin påskeaften ^^
    Mine favorittbilda e 1, 14, 15, 23 og 25 :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Var veldig koselig, ja ^^
      Vi likte i alle fall 3 av de samme bildene da, men litt komisk at du likte 23 og 25, mens jeg liker 22 og 24. Haha xD

      Slett