23. apr. 2021

Hair and there

Er jo lenge siden dette har vært et relevant tema på bloggen min, men de siste ukene har jeg brukt noen timer her og der i en salong og dermed har det blitt litt hår- oppsett. Jeg har ikke hatt med meg modeller til klipp enda, så derfor har jeg blitt stående å jobbe med dukkehode i salongen, og ellers har jeg jo prøvd litt på meg selv og. 


🎀 Oppsett 1:

Krøller med krølltang, tuppert krone og twistfletter





🎀 Oppsett 2:

En enkel fiskebensflette mens jeg prøvde å tenke ut noe mer spennende.



🎀 Oppsett 3:

Fletteteknikker som alle ender opp i en rosett bak.



🎀 Oppsett 4:

En mohawk- flette jeg prøvde på meg selv, hvor jeg har fletter pariserflette fra nakke mot panne.





🎀 Oppsett 5:

Enda en mohawk- flette hvor jeg har flettet pariserflette fra krone til panne, og dutch braid (eller utenpåliggende pariserflette) tilbake fra panne til nakke. 



🎀 Oppsett 6:

En veldig enkel to-go-frisyre når man har dårlig tid og ikke nyvasket hår, hvor håret er delt inn i 3 deler, satt opp i 3 messy buns og festet sammen med hårnåler. 



🎀 Oppsett 7:

En improvisert frisyre hvor håret er delt inn flere ganger (prøvde meg på trekantede former), surret og twistet rundt opp mot et festepunkt. 





🎀 Oppsett 8:

Enda en mohawk- flette, laget med utenpåliggende pariserflette og ender opp i en tuppert hestehale. 




2 kommentarer:

  1. Mange fine og stilige frisyra 😍 flink!!
    Min absolutte favoritt e den første, likte også godt oppsett 7 og 8 ^^
    Resten va også fine, men de æ nevnte e altså favorittan ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Nevnte ikke mine favoritter her i innlegget, men en av mine er og den første, men så er jeg generelt veldig glad i fletter og egentlig helt vill etter mohawkfrisyrer. Syns det er så stilig så liker å prøve meg på forskjellige varianter av det :D Så jeg liker veldig godt alle de mohawkfrisyrene jeg har her x)

      Slett