27. okt. 2017

Frisyre endring: Purple pixiecut

God fredagskveld!

I går var jeg hos frisøren og fikk retta opp litt igjen etter jeg satt hårmodell. Var ikke helt fornøyd med verken klippen eller fargen, så fikk endret både og i går.

Her er før- bilder.

Håret mitt blir bare kortere og kortere, men det er jo eneste alternativet i denne sammenhengen. Nå kan det vel ikke bli stort kortere, så jeg tenker det stopper her.




Følte ikke fargen kom skikkelig frem på disse bildene, men det er fordi det var blitt mørkt ute og lyset inne er gult. Derfor prøvde jeg å ta noen nye bilder i dagslys i dag. 




Fargen er mer lilla. Er fortsatt et rødskjær der, men heldigvis er fargen mye kaldere enn den forrige, så kan leve med det. Er bare redd det rødlige vil skinne gjennom etterhvert når fargen falmer..

Planen nå er å la håret vokse en del, så jeg kan klippe det til en bob, slik som jeg hadde i April:


Deretter vil jeg prøve meg på litt sprekere farger!

1 kommentar:

  1. Fin farge på håret ^^ likte den forrige også da, men, denne e også fin ^^

    SvarSlett