22. okt. 2017

Photoshoot: Monarchy

I sammenheng med at jeg satt hårmodell forrige uke, var jeg denne uken med på en photoshoot for frisørsalongen, noe som forsåvidt var ganske gøy. Men det ble en del ventetid også, så jeg var på plass i salongen og fotostudio til sammen i over syv timer, så det ble en ganske lang dag.



Jeg ble stylet og sminket på frisørsalongen, så jeg har ikke sminket meg selv på disse bildene. Her er slik jeg så ut under shooten.




Gleder meg til å se de ferdige bildene, men det blir ikke før ut i Desember en gang. Det kommer nok et innlegg med litt bilder fra dette rundt da.

2 kommentarer:

  1. Synes looken ser veldig stilig ut, og synes at hårsveisen va kul sånn, spesielt luggen ^^ Også synes æ jo bildet fra pc-skjermen ser fint ut, så glede mæ til å se de ferdige bildan :D Æ trodde egentlig du kom til å få alle bildan med dæ hjem på minnepenn elns når du va der :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, syns og håret var kult sånn, men jeg får ikke til å ordne det helt sånn selv. Vanskelig å få alt til å stemme sånn som håret er nå pga en sånn teit virvel jeg har xD

      Åja, nei.. Kan jo sikkert spørre om å få alle sammen på en minnepenn senere bare for å ha de da, men skal i alle fall få noen ferdige retusjerte uansett etterhvert. Men får uansett ikke lov å legge ut før de har brukt bildene til formålet :P

      Slett