2. okt. 2017

Pakke fra Lyko og Lootcrate

God kveld!

Fikk et par pakker i posten her om dagen. Ene pakken jeg fikk lå faktisk utenfor døra mi på lørdag, den var fra Lyko. Skulle hovedsakelig legge inn en bestilling der på en god hårspray med kokos-lukt, men fant noen flere ting selvfølgelig.



Siden jeg nærmet meg sum for gratis frakt, så fant jeg likegodt noen ekstra ting, som blant annet body scrup fra Makeup Store med kokos og vanilje- lukt, glitter, glitter-leppestift og den vel omtalte Jumbo pencil fra NYX. 




Også kjøpte jeg et lite, enkelt og fargerikt palett fra Elf. Ville ha et nytt med masse sterke farger, siden det jeg har liggende er gammelt og egentlig ikke noe særlig å ta vare på. 



Det andre jeg fikk i postkassen var en pakke fra Lootcrate. Bestilte en Harry Potter- crate, som jeg egentlig har tenkt tanken på å bestille lenge, men slo til nå når den var på tilbud. 


Den inneholdt faktisk ganske mye fint.




En wand pen. 


En charm, som egentlig er en pin til å feste på klærne, men jeg kommer mest sansynlig ikke til å bruke den. Hadde det derimot vært en smykke ville den nok blitt flittig brukt. Men får se hva jeg finner på. Stilig var den hvertfall. 



Kjempefint skjerf! Kunne velge mellom 4 hus, og jeg valgte Ravenclaw hovedsakelig fordi jeg liker fargene til det huset bedre enn de andre alternativene. 


Også et sett med notebook og litt diverse. 




Og en pakke med 4 hviskelær, som ser ut som godterier. 

3 kommentarer:

  1. Fine ting fra både Lyko og Lootcrate :D
    Like jo veldig godt den hårsprayen med kokosnøtt-duft ^^ Og æ har også den bodyscruben fra makeupstore, men ikke fått prøvd den enda xD Ellers så glitteret og leppestiften fine ut også, og fikk også lyst på det øyeskyggepallettet, eller allefall et eller anna med mange farga i ^^ Du får si fra om du synes det e bra pigmentert og sånt. Kan jo hende æ finn noe på Kreta da.

    Pakken fra Lootcrate hadde også mye fint, likte egentlig alt, men spesielt skjerfet. Hadde jo egentlig tenkt å kjøpe sånn Ravenclaw-skjerf på butikken i London, men ble litt dyrt xD så har tenkt å bestille sånn skjerf på Ebay istedet :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja liker og den hårsprayen godt :D

      Åja, visste ikke du hadde den, jeg prøvde den i går.

      Prøvde noen av skyggene fra palettet på lørdag, men var bare 3 av de. Skal teste litt mer skikkelig før jeg uttaler meg noe særlig. Men fargene var fine da ^^

      Ja likte og skjerfet veldig godt. Virka deilig mykt og varmt også ^^
      Var skjerfet på butikken i London helt likedan? Så ikke noe særlig på dem så fikk ikke med meg hva de kosta heller.

      Slett
  2. Nei, tenkte kanskje du ikke hadde fått med dæ at æ også hadde den scruben xD

    Ja okei, du får si fra når du får prøvd øyenskyggan mer ^^ Men fine farga ja :D

    E ikke helt sikker på om det e 100 % likt, men ser ganske likt ut. Va sånn samme stil med blå og grå stripe iallefall. Har funnet litt forskjellige på Ebay også, men va noe sånt som det der æ ville ha ^^

    SvarSlett