25. okt. 2017

Yesterdays look: Avoir

God kveld!
I går var mitt store forbilde igjen innenfor rekkevidde, faktisk i byen jeg bor i. Så jeg lot ikke sjansen gå fra meg denne gangen heller. Dro derfor en tur inn til byen og møtte Viveka, så gikk vi sammen til Kicks, Xhibition og møtte den svenske makeup artisten Linda Hallberg, som for meg alltid er en stor glede.

Møtte henne nå for andre gang og hun er ei skikkelig koselig dame!

Ble en del prat, også gjorde hun en liten "make over" på meg. Ikke store greiene, siden jeg hadde en del sminke fra før, men var uansett stas å bli sminket av henne.


For ikke så lenge siden begynte hun med en egen øresminke, så hun gjorde det på meg, pluss litt under øyne og litt highlighter og blush.





Jeg klarer jo selvfølgelig alltid å bli like uflatterende på sånne bilder.. Haha


I videoen over prata vi om håret mitt av alle ting, fordi ei av de fra teamet hennes sa at jeg hadde fin hårfarge, og dermed ble det et tema.





Productlist:

Face:

Smashbox Photo Finish Primer Oil.
Urban Decay All Nighter Liquid Foundation - 0.5.
Glominerals Pressed Base - Natural Fair.
LH Cosmetics The Infinity Palette - Cigar, Andromeda og Milky Way.

Eyes:

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
LH Cosmetics The Infinity Palette - Zwicky.
Storybook Cosmetics Wizardry and Witchcraft Palette - Cloak.
KIKO Hight Pigment eyeshadow - 14.
Makeup Mekka Water Resistant Eyeliner Pencil - Brown.
Makeup Mekka Long Lasting Brow Tint - Light Brown.
bareMinerals Lash Domination Volumizing Mascara - Intense Black.

Lips:

Makeup Mekka Waterproof Ultimate Contour Lip Liner - Shots. Smooth&Creamy lipstick - Voluptuous.

Det som Linda brukte på meg etterpå var vel følgende;

LH Cosmetics The Infinity Palette - Virgio som highlighter og Andromeda som blush. Og en av sine nye Flash Crayons i fargen Avoir Flash under øyne og på øret. Tror forresten jeg er nødt å kjøpe meg alle de nye flash crayons etterhvert, men et kit koster 499,- så var litt mye nå før jul. De var alle så innmari fine.

Utenom dette var jeg og Viveka også en liten runde innom andre butikker både på Xhibition og Galleriet, så var vi å spiste og til slutt tok en kakao før vi vendte snuten hjemover. Var en veldig koselig kveld.

2 kommentarer:

  1. Det va jo gøy å møte ho selv om du e den største fanen av oss xD like jo arbeidet hennes æ og da ^^
    Ho virka veldig hyggelig også :D
    Æ ble ikke akkurat så flatterende på bildan med ho heller, haha xD
    Men ble stilig med sminken på øret ^^ passa jo til håret også, regne med det va derfor ho brukte den fargen!
    Vil også ha de to crayons-settan ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja jeg er vel mer fan enn du sånnsett. Men synes liksom at selv de enkleste tinga hun gjør får hun til på en spesiell måte xD Vet ikke hvordan jeg skal forklare det da, men syns hun skiller seg ut fra mengden (av alle flinke makeupartister/geeks jeg har sett). Finnes jo mange flinke ellers og.

      Men ja, veldig hyggelig er hun og :D

      Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å se flatterende ut på sånne bilder xD haha.

      Ja, ble stilig ^^ Fargen var veldig fin :D

      Slett