12. juni 2012

Kort hår! - syns jeg da...

Mamma hadde bestilt time til meg hos frisøren uten at jeg visste det, så var der i dag. Visste ikke hva jeg skulle gjøre med håret, utenom at jeg ville kvitte meg med alle de ødelagte tuppene.

Her er før-bilder, uten sminke og uredigerte bilder (utenom cropping):



Jeg ville egentlig ikke klippe så mye av lengden først, men når håret ser sånn her ut...


... Så er det vel ikke stort annet man kan gjøre enn å klippe det av. - Ikke friskt hår!
(Ghad, så små bildene ble!!)

Som de fleste jenter, var jo glad i håret mitt tross til hvordan det så ut og oppførte seg, så måtte jo ta en del bilder før det ble borte. Det avklipte håret kjentes nesten ut som stålull.. :P


Her er etter, med sminke, men fortsatt uredigerte bilder (utenom cropping):




Også en liten dagens makeup når jeg er i gang med masse bilder...


Den blå fargen har smitta over... dumme skygge! Lagde en litt annerledes look med samme skygge her om dagen, som jeg likte bedre;

Hva syns du om håret og sminken?

- Lynn Helen








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar