18. juni 2012

Foto/Film; Nature's Night Beauty - Timelapse

Her er timelapse- videoen fra Fallsnes.
Jeg bruker å se mine egne videoer (jeg antar alle gjør det) flere ganger, og hver gang, legger jeg merke til nye, bittesmå, svært interessante detaljer. Spesielt i timelapse! Så.. for de der ute som er foto og video-entusiaster, anbefaler jeg å se timelapse-videoer flere ganger og legge øynene på forskjellige steder hver gang :) Du vil merke noen interessante detaljer! :)

//

I use to watch my own videos (I guess everybody does) several times, and everytime I do, I notice new tiny very interesting details. Especially in timelapse, though! So.. for those out there who are photo & video- enthusiasts, I recommend to see timelapse- videos several times and lay your eyes on different spots every time :) You will notice some interesting details! :)



Hva syns du?
What do you think?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar