4. juni 2012

Foto: Dont think, just do

Hej på er!

Har vært knallvær her i dag, så.. Jeg bestemte oss for å dra på en liten sykkeltur/utflukt. Ikke det at den andre parten hadde så mye i mot det, men det var mest fordi jeg ville ta bilder. Hovedsakelig ville jeg bare ta et bilde som jeg skulle prøve å lage noe heftig ut av, men det blir ikke enda.

Men jeg synes jo selv jeg tok noen bra bilder i dag som jeg er rimelig fornøyd med, så her kommer de :)

"Long lost love" - kaller jeg dette bildet.



Couldn't make up my freakin' mind, så blir en svarthvitt versjon av denne også...
Kaller bilder - "Dont think, just do!"

De to siste bildene er HDR. Det aller siste har jeg ikke gjort noe særlig farge-endringer på, men.. Det gjør vel kanskje ingenting? 

Har også noen levitation- bilder og generelt andre hoppe- bilder som jeg driver med som jeg legger ut i et eget innlegg senere.

Hva syns du om bildene?

- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Det som er så stilig med fotavtrykkbilder er at det kan se ut som om avtrykket kommer opp av sanda, og ikke går ned i sanda ;) Man blir liksom litt sinnsforvirret. Jeg syns det ene fotavtrykkbildet var finest i farge forresten, definitivt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha i know! syns det ser ut som avtrykket kommer opp av sanda :D

      Slett