12. okt. 2011

Spectacular night sky / Bilder & Animasjoner

Jeg tok noen slike bilder som dette for omtrent 2 uker siden, men jeg valgte å ikke legge de ut fordi de ikke var like klare, og jeg klarte ikke å stille inn fokusen rett - noe som er sykt vanskelig i mørket! Generelt hadde jeg litt feil innstillinger, men jeg har valgt ut det beste bildet av dem nå, som jeg skal legge ut i slutten av dette innlegget.

Men først noen bilder jeg tok i går, som ble bra. Her tenkte jeg logisk og stilte inn kameraet så jeg ikke fikk for lite eller for mye lys - OG jeg fikk faktisk til fokusen også, omsider! :)



Karlsvogna! :D

Og dette siste bildet er det beste av de jeg tok for omtrent 2 uker siden :)

Hva syns du om bildene?
Har du tatt sånne bilder som dette?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar