9. okt. 2011

Fjelltur

Hei!

Var faktisk på fjelltur i dag sammen med mamma, og min kjære Thomas, som var helt i ekstase der oppe, sprang mange meter foran oss for å fotografere naturen... Haha!

Vel, det har jeg selv også gjort, og jeg er rimelig fornøyd selv med bildene jeg tok i dag.

Dette første er nok favorittbildet mitt av alle jeg har tatt i dag. Jeg DIGGER det!





Regner med at folk ser sammenhengen i dette siste bildet? :)
Jeg tok bilde av Thomas akkurat i det han tok bilde - resultatet av hans bilde er på høyre side!

Liker du fjellturer og generelt fjell?
Hva syns du om bildene og hvilke likte du best?

- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Det var veldig mange kule bilder her. Klarer ikke å plukke ut favoritter. Esktremt bra kvalitet også. Hvilket kamera brukte du? Thomas sitt? :)

    SvarSlett
  2. Viveka: Haha, takk! :D Nei, jeg lånte Connie sitt :D

    SvarSlett