17. okt. 2011

Elf

Har tenkt på å ta alve-bilder av meg helt siden november i fjor, og nå var det helt spontant. Det første jeg hørte når jeg våknet var "Jeg vil ta bilder av deg i skogen i dag". Jeg tok det første og beste jeg fant av en topp, og en fille av et gardinstoff som skjørt... I tillegg kom jeg over noen vinger i skapet som jeg har hatt siden jeg var 7 år, og voilá - en alve-shoot som jeg er meget fornøyd med!

Foto: Thomas Sandfield
Makeup/modell & redigering: Jaqalynn








Liker du alver?
Hva syns du om bildene, filmene og sminken?
Hvilke likte du best?

- Lynn Helen

1 kommentar:

  1. Jeg likte best bilde 3,4 og 6. De var vakre! :D
    Filmen var fin, selv om det ikke skjedde så mye. xD
    Den var liksom skikkelig harmonisk og pen, med musikken og alt. Bra filming også! :D

    SvarSlett