26. jan. 2010

Jeg har fått drakta!

Yay!
Der fikk jeg endelig, i posten i dag. Men den er hjemme i storfjord, mens jeg er i Tromsø. Jeg vil se den, og ikke minst prøve den! Jeg får ikke gjort det før fredag, hvis jeg da enda har penger til å komme meg hjem... Det burde vel fikses uansett.

Anyways... Mamma tok noen (dårlige) bilder og sendte meg.



Ja, lillebroren min ser fag ut her.. :P Ser for meg at mamma tvingte han til det.



Det er ikke lett å se hva som er hva her. Men den er fin uansett ^^
(Trykk på bildene for å se større)



Armbånd, smykke, hanske og hårpynt :)

Sånn, har du fått et lite innblikk ^^
Den skal se ut ca som dette, når jeg har den på! :)
Dette er bare photoshoppa, så det er nok ikke helt presis ;)
Og ikke fokuser på ansiktet/håret mitt, for det ser stygt ut der, men drakten! :P



Gleder meg til å prøve den! <3

Ha en fin dag videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar