23. jan. 2010

Everyday fresh

I feel fresh!
Har fått to nye korsetter. Et svart (egentlig sånn undertøy-korsett-sak), men jeg bruker det over en t-skjorte og sånt forde og et rødt, fint med knyting bak med tyll-skjørt! Det kjøpte vi i sammenheng med neste filmen vi skal lage, hvor vi fikk støtte av Frifond. Og jeg har nytt hår :)





Det er det ene korsettet :)



Og det andret, rødet med tyll-skjørt <3 Det var skikkelig fint!



Og det nye håret mitt, som det ser ut nå :) Mørkbrunt med lyse striper i luggen :)

Jeg legger med en video i dette innlegget; og det viser altså hva jeg holdt på med forrige helg. Jeg skulle fått lasta opp videoen før, for faktisk ca en uke siden, men jeg har hatt problemer med å få exportert den til en videofil etter å ha redigert den litt. Men fikk det endelig til :) Så jeg trente så og si hele helgen, øvde meg på ting, og danset. Resultatet ble masse blåmerker og sår, pluss at jeg ble støl i hele kroppen, mest magen og ryggen.



Også fikk jeg til den bakover-rulle-saken forrige søndag (dagen etter forrige video ble filmet), og den neste filmen er fra i dag der jeg tar en bakover-rull :D
Jeg feila litt første gangen, sånn at jeg slo låra mine i landinga, så den andre gangen ble best, selvom den kunne blitt mye bedre ;D



Ha en fin dag videre! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar