13. jan. 2010

Et bilde sier mer enn tusen ord






Foto av en Lars Frøystein, som jeg hentet her: http://www.dansebilder.org/
Redigert av meg :) Visste ikke hvilket av dem jeg likte best, så derfor begge.


Og dette/disse bildene sier ikke så mye mer enn at jeg har ganske så dilla på photoshop, og Freestyle Discojazz-dans :D Jeg rett og slett digger det. Har dansa litt mer nå, enn det jeg vanligvis gjør, men det er fordi jeg fortsatt ordner dans til UKM i februar. Jeg dansa i gymmen i går på skolen, i en stor sal helt for meg selv. Jeg bare liker følelsen av å danse, bevegelsene, gode bevegelsene, elegante begevelsene (ikke det at mine er så knakanes elegant som det skulle vært, men de var det en gang da jeg gikk på dans), og følelsen jeg har etter å ha dansa. Gleder meg til å starte igjen. VIL IKKE SKOLE MER! Vil danse! Men det kan jeg ikke før jeg er ferdig med dette året, så jeg får flytta til Oslo, hvor de faktisk har sånn dans jeg vil holde på med!

Ha en fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar