3. mai 2018

Video: Poledance

Endelig en ny pole- video med samling av klipp tatt over ca 4 uker. Jeg har jo hatt en lang pause fordi studioet jeg gikk på flytta til en annen kant av landet, og jeg starta aldri på noe nytt studio av grunner jeg ikke skal gå inn på nå.

Så jeg hadde en plan om å skaffe meg egen polestang å ha hjemme når vi fikk flytta, og det ble realitet for noen uker siden!

Jeg har ikke trent på mange nye triks, men jeg følte jeg måtte starte helt fra scratch igjen etter så lang tid - inkludert å herdes på nytt. Men det gikk fort oppover vil jeg påstå, de gamle ferdighetene kom ganske fort tilbake.



4 kommentarer:

  1. Viveka Winther3. mai 2018 kl. 23:34

    Ser ut som du har det i dæ enda :D Ser gøy ut å drive med ^^ du e flink!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, som jeg skrev som følte jeg det kom fort tilbake, heldigvis selvom det ikke føltes sånn ut i starten :P

      Og det ER gøy å drive med, men også veldig slitsomt :P

      Men tusen takk ^^

      Slett
  2. Henriette Celin4. mai 2018 kl. 09:39

    Er så spennende å se hvor god og kreativ du blir i den poledancingen din :-D du er rå! hehe. Ser veldig gøy ut også, og du må jo bli innmari sterk i armer og bein av det ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :D
      Håper i alle fall jeg kan leve opp til ordet "rå" en dag, men syns det er litt sterkt å bruke foreløpig.. Haha xD Men takk likevel ^^

      Morsomt er det ja, og merker jo det at jeg blir sterkere av det, uten tvil ^^ God trening :D

      Slett