25. mai 2018

Fyrverkeriet 17. Mai 2018

Hei, igjen!

Det er jo allerede over en uke siden 17. Mai, men tenkte jeg skulle dele en film og litt bilder fra dagen. Dvs, egentlig bare fra kvelden, siden jeg ikke tok noen bilder på dagtid... Jeg er jo ikke den største entusiasten når det gjelder denne dagen, stort sett så er den ganske kjedelig. Har ikke feiret den skikkelig siden jeg gikk på barneskolen, da jeg likte å være en av de som sto for underholdningen blant annet.

Senere år har jeg ikke vært med i toget, også har det bare blitt en veldig kort seanse i det sosiale lag på skolens arrangement med litt kake og brus.
Men i år tok jeg faktisk med meg Patrik og gikk i toget en liten stund, for vi hoppet ut av det og tok en snarvei opp til skolen. Etterpå lagde jeg og mamma eggerøre og potetsalat for å hjelpe naboen med matlagingen for så å gå til dem å spise. Så jeg kan jo si at jeg faktisk koste meg ganske mye dette året.

Men før har det stortsett bare vært fyrverkeriet på Raufoss jeg har sett fram til, og det er jo fortsatt høydepunktet. Her kommer en liten film og litt bilder fra det. Tidligere har jeg jo filmet hele showet, men denne gangen filmet jeg bare noen klipp med slowmotion effekt.












     

2 kommentarer:

  1. Stilige bilda og film av fyrverkeriet :D likte spesielt det første fyrverkeri-bildet, og e stilig med sånn slowmotion-effekt ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^ Ja, det første bildet var best syns jeg og ^^

      Slett