21. mai 2018

Hvem gjemmer seg inne i glassampeler? - Jo Mummi!

God kveld!



For noen uker siden kjøpte jeg en sånn glassampel, som jeg tilfeldigvis kom over og tenkte at jeg sikkert kunne bruke til noe. Den ble stående en stund, helt til jeg så fikk mummi- figurer i posten som jeg hadde bestilt.


Derfor gikk jeg å kjøpte to glassampeler til slik at jeg kunne bruke noen av disse inni dem. Dette ordnet jeg i går kveld og her er resultatet :) Lysene inni var noe jeg bare kjøpte i farta og tenkte jeg kunne få bruk for, ikke noe som ble kjøpt til dette formålet, men passet jo fint. Disse glasspærene var egentlig meningen å ha stående, men kjæresten min var snill og borret hull i dem for meg slik at jeg kunne henge dem opp :) 









Måtte selvfølgelig lage en elv også til å ha under brua. 

De resterende figurene har fått plass i hjørneskapet sammen med resten :)


2 kommentarer:

  1. Så fint det ble! :D skal bestille de figuran på wish æ også ^^
    Synes det va en fin måte å stille de ut på ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ble veldig fornøyd selv ^^

      Slett