30. mai 2017

Fireworks: 17. Mai

Jeg var jo på Toten en tur mandag-torsdag samme uke jeg reiste til Kreta. Så da ble det en liten 17. Mai - feiring der, hovedsakelig så var det jo det årlige fyrverkeriet på Raufoss jeg så fram til denne dagen. Tok litt bilder og filmet med mobilen. Fikk ikke noe særlig gode bilder av fyrverkeriet i år, men her er likevel et par av dem.



Jeg oppdaget at jeg har filmet med mobilen feil vei, så formatet ble veldig smått i forhold til ramma, så måtte være litt kreativ med bakgrunnen.

Fra 0:45 til 1:07 kan man faktisk se en ballong og :D



Kjørte sammen med Viveka tur- retur denne gangen, på returen stoppa vi og tok noen bilder utenfor et snekkerverksted hvor det sto det en gigantisk stol som vi hadde lyst å leke litt med.



2 kommentarer:

  1. Va skikkelig fint fyrverkeri i år :D og ble jo faktisk litt stilig med sånn bakgrunn xD

    Va en veldig koselig tur, glede mæ til neste gang ^^ gøy når man kommer over sånne randomme ting som den stolen og ta bilda av :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, var veldig fint i år og :D Hihi, ja syns og bakgrunn ble litt stilig. Takk ^^

      Jaa, koselig tur :D

      Slett