30. mai 2017

Mermaid brushes and Batman clutch

Kom uheldigvis over noe på Ebay for rundt 2 uker siden, som jeg også uheldigvis bestilte.. Ganske teit egentlig, siden disse er veldig like noen andre jeg fikk noen måneder tilbake igjen. Forskjellen er at disse har en spennende detalj som de andre ikke hadde, så jeg var nødt. 

Enda et sett med havfrue- koster! 




Her er de andre jeg har (uten havfrue- halen)


Fikk også en pakke på fredag, som vi trodde var til Patrik - fra Lootcrate. Det viste seg at det som var i den var til jente. Har bestilt noe fra lootcrate til meg tidligere, og da starta vi visst et abonnement automatisk, men jeg visste ikke det så jeg hadde ikke forventa å få noe mer derfra. 

Men den var igrunn ganske kul da, så det gjør meg ingenting! En Batman clutch.




2 kommentarer:

  1. Synes kostan e nydelige :D E så fint med den hale-detaljen ^^


    Og Batman-clutchen va også skikkelig kul :D Vil og ha xD haha

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de er det ^^

      Haha, tenkte meg du kom til å like den clutchen xD Det var faktisk det første jeg sa til Patrik når jeg så den xD haha.

      Slett