6. okt. 2016

Yesterdays look: Dark & sparkly Cateyes

I går kveld var jeg en tur i byen sammen med Viveka og et par kompiser. Spilte litt scrabble og deretter var det quiz. Det er forsåvidt ikke noe jeg vil påstå jeg er noe særlig flink til. Når det kommer til f.eks årstall, navn, stedsplasser eller land osv i det store og hele er jeg helt ubrukelig. Men var forsåvidt litt brukbar under quizen i går da, da det ikke BARE handlet om slike ting.
Men koselig var det!

Uansett.. Her er looken jeg gikk for i går.






Produktliste:


Base:

Kicks Mattifying Primer
Urban Decay All Nighter Waterproof longwear Liquid foundation
Glominerals pressed base - Natural Fair
Glominerals Globlush - Bellini
Anastasia Glowkit Gleam - Hard Candy og Starburst
Smashbox Photo Finish Primer Water

Eyes:

Makeup Mekka Eyeshadow Magnet
Makeup Revolution I Heart Chocolate Palette - Pleasure Girl
Colourpop Super Shock Shadow - Hustle
Urban Decay Moondust Palette - Galaxy og Granite
Makeup Mekka Water resistant Eyeliner pencil - Dark Brown
Make Up Store Cake Eyeliner - Black
Makeup Mekka The brow wow pencil - Light Brown
bareMinerals Lash domination Volumizing Mascara - Intense Black

Lips:

Makeup Mekka Waterproof Ultimate Contour Lip pencil - Guess Who
Colourpop Ultra Metallic Lip - Flitter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar