19. okt. 2016

Halloween makeup: Burnt Devil

Her er en til Halloween- look jeg lagde på mandag. Dette skulle være en djevel- skapning med historien jeg lagde meg opp den hadde vært litt uheldig og blitt forbrent i helvete. Dessverre syns jeg ikke det ble helt vellykket. Skulle egenltig hatt mye mer latex på enn det jeg brukte, men den latex- flaska jeg har er utrolig lite praktisk. Brukte svamp for å påføre da den ikke har noen applikator, og latexen bare sank inn i svampen når jeg helte den på og var så og si umulig å få nok ut av den etterpå. Men men, noe ble det.

Er som jeg sier, blir som regel alltid noen "kvalitetsfeil" eller hva jeg skal kalle det når jeg prøver meg på Halloween- looks. Makan!

Men er ikke noe annet å gjøre enn og øve!




Neste Halloween- look lager jeg på lørdag da vi skal ha Halloween fest her, så den blir antakelig ikke publisert før neste uke igjen. Så kommer det kanskje et par til i løpet den uken også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar