6. okt. 2016

Urban Decay: Moondust palett

Et øyeskygge- palett som tydelig er ganske populært for tiden er jo dette vel omtalende Moondust- palettet fra Urban Decay. Det er forståelig, for det er virkelig en ekte skjønnhet. Nå har jeg også omsider fått tak i det, fikk det i posten i går. Perfekt i og med at jeg skulle på den quiz- kvelden. 8 vakre, helt unike farger med shimmer/glitter.

Selv forpakningen er til å dåne for!

Urban Decay- produkter er noe som er veldig appellerende for meg har jeg funnet ut. De har så stilig design på alt, og da er det faktisk spesielt sånne galaxe- inspirerte ting jeg kan falle på kne for. Jeg er utrolig glad i sånt.





Det slo meg ikke før nå, men legg merke til hvor forskjellig fargene ser ut på de to bildene over. Kommer helt tydelig an på lys og vinkel, hvilken farge man ser.

Her har jeg også ordnet en liten swatch, for jeg har på venstre side påført med finger, og på høyre side påført med fuktig kost.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar