6. okt. 2016

Halloween- effekter og annet plukk

Til en forandring har jeg faktisk vært ute store deler av dagen helt fra kl 9 i dag tidlig. Det er uvanlig for meg. Var innom to verksted med bilen i dag, som var hovedmålet, og derfra så ble alt annet bare improvisert. Fikk faktisk møtt Patrik mens han var på jobb og hadde en liten lunsjdate med bigbite subs på lasteplanet på lastebilen hans. Veldig koselig, da det ikke er ofte slikt skjer.

Så ble det en spontan shoppingrunde for meg, hvor jeg har handlet inn en del Halloween- effekter og annet dill.

Her er noen av innkjøpene.


Litt blomster og sommerfugler fra Panduro. Er alltid kjekt å ha og kan brukes til mye.


Rød ansiktsmaling, ansikt- og kroppsvoks til SFX- makeup, og spirit gum (lim). Ansiktsmalingen har jeg en plan med, og er uansett kjekt å ha. Voksen og limet er ting jeg i flere anledninger absolutt skulle hatt, men vært uten. Nå er det endelig i hus, og blir sikkert brukt til noen Halloween- looks. Alt fra Teknik Magasinet. 


Choker med matchende armbånd og et par vipper fra TGR. 



Vippene tenker jeg å bruke på Halloween- festen vi skal ha her hos oss om et par uker. Ville ha noen med glitter på, da jeg har mistet en av de jeg hadde med glitter fra før. 



Og selvfølgelig fargelinser til Halloween. Var egentlig ute etter lilla, men det var ikke å finne der jeg var. Derfor ble det disse, også fra Teknik Magasinet. De har mye Halloween- effekter inne der nå, og et ganske godt utvalg av fargelinser.


Ellers litt annet småplukk som jeg har liggende i en pose for seg selv, som skal brukes til Halloween- festen. Blir å vise mer av dette når tiden er inne! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar