13. okt. 2016

Innkjøp fra New Yorker og bruktbutikker

Nå er vi tilbake på Toten etter et par koselige dager hos min søster. Kjørte først innom Hamar på vei hit for å dra en tur på CC. Hovedsakelig fordi New Yorker finnes der, og det har dem ikke der jeg bor så får ikke dratt dit ofte og det er en av favoritt klesbutikker. Finner alltids noe kult der.

Her er det fra New Yorker!


Langarma og høyhalsed rød kjole. Har hatt lyst på sånn her type kjole en stund, så fint jeg kom over denne :) Den svarte saken er ikke noe som hører til kjolen, det er en body harness fra Ebay som jeg liker veldig godt. 


Den grå overdelen under jakken. Veldig glad i sånne type plagg med høy hals når det er kaldt vær. Jakken er forsåvidt og kjøpt i dag på bruktmarked. 




Denne toppen har jeg en grønn av også, bare at den er kortarma. 


Og en veldig fin truse :) 

I dag var vi innom to bruktbutikker, hovedsakelig fordi Viveka trengte en jakke. Jeg fant så klart noen ting der jeg og. 


Dette er egentlig ikke helt meg, men syns den var veldig søt. Fra Ting og Tøy brukthandel.


Søt tubekjole. Også fra Ting og Tøy brukthandel.




Også en kjempefin veske jeg ikke kunne la vær å kjøpe. Blir antakelig flittig brukt! 



Veldig søt strikketopp i blått med sølvtråer (syns dårlig) fra Fretex.



Og til slutt en fin liten veske. Har ingen sånne type pyntevesker, så syns det var på tide, spesielt når denne kostet bare 20 kr på Fretex. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar