4. okt. 2016

Halloween makeup: Fallen Angel

Tenkte jeg skulle prøve dette året også som i 2014 - å lage minst èn Halloween- look for hver uke i Oktober. Den første ble laget i går!

Denne ble ikke helt slik jeg hadde tenkt, men tilnærmet. For å få fargen jeg ønsket i ansiktet skulle jeg egentlig hatt en vannbasert ansiktsmaling, men det hadde jeg dessverre ikke i ønsket farge. Noen ganger må man bare ta det man har, slik jeg har gjort her. Så denne looken kunne bli laaangt bedre, definitivt.

Denne skulle egentlig bli en Tinkerbell / Alv- lignende skapning. Var igrunn inspirert av Tinkerbell- karakteren i filmen Neverland, men jeg valgte å kalle denne en engel istede. Historien jeg lagde meg er at hun er litt forslått i alle fall :)

Men - dette kan i det minste være til inspirasjon!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar