23. aug. 2016

Sommer 2016

Nå er straks senga for meg, men tenkte jeg først kunne legge ut innlegg med bilder og film fra sommerferien omsider, siden jeg nå har fått gjort det ferdig. Har tatt litt tid pga innflytting osv og annet styr som har pågått de siste ukene.

Sommerferien har jeg vært på Toten hos min mamma, på Bjørkelangen hos min søster og Rælingen hos min pappa - samt litt andre plasser i det området. Så har jeg vært en tur i Sverige med Patrik hos familien hans, og de siste dagene i Sverige fant jeg og Patrik på at vi skulle ta en tur til Skara Sommarland. Har hatt en ganske koselig ferie, selvom den virka ganske kort. Tror ikke jeg var helt ferdig med ferien igrunn, fordi jeg lengta fort etter det når jeg kom hjem... Heldigvis skal jeg på en koselig kjærestetur i helga! Men mer om det senere! :)

Lar bildene og videoen tale videre for seg. Oops - mye bilder!

Toten










Fikk mange fine bilder av tvillingutta, men noen av de fineste (der dem ser i kamera) ville ikke moren at jeg skulle legge ut. Litt synd, men sånn er det iblant.



Så var jeg på en koselig tur i Gjøvik med Connie og mamma. Spiste på kinarestaurant og gikk på kino og så filmen "Et helt halvt år".


Sverige







En død sommerfugl vi fant i en bod utfor huset hos faren til Patrik. Tok vare på den og ramma inn og tegnet litt rundt når jeg kom hjem. 





En revepels- lue som jeg fikk lyst å ta bilder med når Patrik satte den på hodet mitt. Ja, det er ekte pels, noe jeg til vanlig ikke støtter. Men, det var kun for fotograferingen, så da ser jeg ikke noe galt i det. 




Skara Sommarland









Oslo- området





I slutten av oppholdet møtte jeg sammen med Connie en gammel klassekompis som jeg ikke hadde sett på 8 år. Var litt spesielt, men veldig koselig å hilse på igjen. 


Til slutt bare en collage med utvalg av bilder fra videoen for en liten ide om innholdet.



2 kommentarer:

  1. Så jo ut som dåkker har hatt en skikkelig koselig sommer da :D Selv om den virka kort ..
    Æ likte alle bildan av ungan ^^ Søøøte! Og også bildet av Connie og mordi :D

    Så va bildan av dæ og Patrik på de steinan fin og koselig ^^

    Synes bildan med pelslua va veldig stilig. Spesielt bilde 2 og 3 av den :D

    Så veldig digg ut på Skara sommerland da ^^ Du har bada mer enn mæ iallefall, haha xD

    Likte også filmen veldig godt :D Synes det så veldig koselig ut og alt sånn. Veldig gøy med den greia dåkker satt på bak båten, selv om æ synes det ser litt skummelt ut også x)
    Og må bare si, på slutten når du satt og snakka i bilen, ble det komisk når den siste sangen begynte og du så litt sånn småfurt ut, og så fortsatte sangen med veiklippan. Ga sånn spesiell stemning (som æ likte :p)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jada, var koselig ^^
      Takk ^^

      Ja, var fint på skara sommarland, men vi fikk ikke gjort så mye der egentlig, syns liksom ikke det ble helt verdt hva vi betalte. Hadde jo til og med en ekstra dagsbillett vi ikke fikk brukt :/
      Hehe, åja xD har nå egentlig bada bare to ganger i sommer og det er de to gangene man så i videoen, utenom det i den ringen, men det var ikke akkurat bading :-P

      Ja, syns og der var litt skummelt i den ringen fordi det gikk så fort xD har jo sitti i sånn før, men da kjørte ikke båtføreren så fort som faren til Patrik gjorde xD

      Slett