24. aug. 2016

Home, sweet home

God dag!

Som jeg har nevnt tidligere har vi vært under flytting den siste tiden, og har nå kommet ganske greit i orden her. Har forsåvidt vært det i noen uker nå, men har vært en del småting som ikke har vært i orden. I dag ryddet jeg her og tatt noen bilder av plassen. Har jo vist hvordan jeg har bodd de fleste andre årene, så tenkte jeg kunne gjøre det denne gangen også. 




Veldig stilig glass vi fikk i innflyttingsgave av foreldrene til Patrik. Egentlig vinglass, men vi drikker jo igrunn ikke vin, men blir nok flittig brukt til annet. 




Her ordna jeg meg til et eget lite sminke/hobby- hjørne. Visste ikke hva annet man skulle brukt denne kroken til så da ble det det! Tidligere har jeg brukt en kjøkkenstol her, men nå har jeg fått tak i en ny stol. Ville ha en med hjul på så det er lettere å få tak i ting, og den eneste jeg ville ha er denne fra IKEA. Den var dog litt for dyr for meg akkurat nå, så fant denne til 150 kr i Oslo, som pappa henta for meg og sendte i posten. Så ble jo noen lapper i tillegg for frakt, men fortsatt billigere.







Denne taklampa satsa jeg på å montere selv, noe jeg aldri hadde gjort før, men det gikk jo kjempefint! Her hang det egentlig en likens lampe som det vi har på kjøkkenet, og denne lampa fra IKEA syns jeg er så stilig og ønsket meg ganske lenge. Koster jo normalt ca 500 kr, men jeg var så heldig å finne den på Finn til 150 kr. 










Vi har også såklart en yttergang, vaskerom/bod og et gjesterom som jeg ikke gadd å ta bilder av + en lang gang mellom soverommene som ikke er så spennende. 

2 kommentarer:

  1. Synes dåkker har fått det veldig koselig der. Med masse fin pynt og den stilige lampa æ også fikk tak i :D og du e heldig som har en egen sminkestasjon. Skulle gjerne hatt æ også :p synes egentlig all pynten på bildan e fin ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ble jo koselig her til slutt ^^ Takk.
      Jaa, kjekt med egen sminkestasjon istedet for å bruke bade hele tiden :-P du får sikkert ordna deg det en gang når du har litt bedre plass og sånn ^^

      Slett