24. juli 2016

Bryllup

Lørdag for en uke siden var jeg som sagt i bryllup. Noe som er en sjelden sak for meg igrunn. Har vært i 3 bryllup i mitt liv, hvorav et av dem ikke engang er i min erindring. Det er faktisk 13 år siden jeg var i bryllup sist, og det var min kjære mor og stefar sitt. Dette var min stefars søster, Nathalie som giftet seg denne gangen. Det var i alle fall et veldig fint bryllup. Her er litt bilder fra dagen, lagt i rekkefølgen de er tatt.


Brud og far



Brudgommen og datter.. (og fotografen) :P 





Brudeparet med deres lille brudepike






Måtte nesten også avbilde gaven fra meg og Patrik. Pyntet den med et filthjerte og sløyfe og kjøpte med et ganske matchende kort. 





Min mamma og stefar





Foretten




Tok også et familiebilde siden vi en sjelden gang er så pyntet alle sammen






Kjempefin bryllupskake som er laget av brudens mor.

Det var forsåvidt en veldig stressende dag for meg. Til tross for at bryllupet ikke skulle starte før kl 14 måtte jeg stå opp 7.30 fordi jeg skulle ordne hår og sminke på bruden. Brukte vel ca 2,5-3 timer på dette. Frisyren var ganske vanskelig å få til å se symmetrisk og fin ut, men hadde heldigvis fått prøvd den ut et par ganger i forveien. Velger å legge ut noen detaljbilder av frisyren for seg selv.




Frisyren er inspirert av Lagertha fra Vikings. Bruden var i alle fall fornøyd, og det er det viktigste. Fikk også en del ros for den etterpå. 



1 kommentar:

  1. Mange fine bilda, og så ut som dåkker hadde en koselig dag :D Bryllup e jo helt spesielt også ^^
    Hvis æ skal velge ut noen favoritta her må det bli nr 7 (synes ho jenta såg så søt ut der, minna litt om litt gammeldags film på en måte ^^), 8.
    Gaven din va fint innpakka og pynta :D
    Så likte æ godt bilde 11, sikkert det du mente ble best av brudeparet? Selv om han hadde litt uheldig uttrykk, med åpen munn, men likevel, fint bilde :)
    Likte også bilde 15, 18 (skikkelig fint familiebilde :D Fin familie <3 , 19 og 20
    Og kaka og håret så fine ut begge to :D Følte det ble litt rotat kommentar, menmen xD Når æ sir bildenr telle æ med ALLE bildan altså :) Håpe ikke det ble surr i nummeran, men tror alt ble riktig xD

    SvarSlett