16. mars 2019

London, England: Dag 2 - Del 2

Etter Madam Tussauds, spiste vi en liten lunsj før vi tok bussen videre i retning Big Ben og London Eye. Vandret litt rundt i området, og tok bla. en kaffe på Starbucks. Ellers ble det en del bildetakning og film fra min side.





Jeg husker jeg ble veldig skuffet i fjor, da Big Ben var halvveis dekt til med Stilas, og hadde trodd det var tatt ned nå så man kunne få se tårnet skikkelig, men det var faktisk verre... Så vi ble veldig skuffet, begge to. 





På kvelden ble vi stående på andre siden av Themsen med denne utsikten mot London Eye, fordi vi fant det for dumt å gå noe langt videre pga av at vi skulle avslutte kvelden med et 3- timers cruise på Themsen, med avreise fra området der vi var. 


Vi ble tatt i mot på båten med et glass vin, deretter fikk vi servert matrett etter matrett. Dette var en fire-retters middag, så det ble i grunn alt for mye mat, men veldig god mat! Var også underholdning ombord med ei dame som sang, og snakket litt med gjestene innimellom. Spurte blant annet om noen feiret bursdag, og da var det faktisk 3-4 stk inkludert meg ombord.



Jeg koste meg i alle fall veldig på denne turen, og fikk jo se en del mer av London. Var også litt spesielt for meg at jeg fikk se Tower Bridge for første gang på bursdagen min. Hadde egentlig en liten plan om å se den i fjor, men ble aldri noe av. 




Da vi kom tilbake i land, gikk vi mot hotellet, i søken etter en bar på veien for å ta en ekstra kveldsdrink, men dette ble faktisk en langt større utfordring enn vi hadde sett for oss... Endte med at vi fikk tatt en siste drink, på en restaurant før de stengte. 

2 kommentarer:

  1. Veldig mange fine bilda :D Likte spesielt bilde 1, 4 og det siste ^^
    Ser ut som du hadde en fin bursdag. Høres koselig ut med sånn cruise :D

    SvarSlett
  2. Takk ^^ Ble veldig fornøyd med noen av disse bildene sjøl.
    Ja, hadde en fin bursdag, og var veldig koselig på cruise :D

    SvarSlett