12. mars 2019

Hjemme etter England- tur

Som jeg nevnte i forrige innlegg, så skulle vi en tur til London. Kom hjem til Norge igjen forrige søndag, så den uken ble jeg på Toten, i og med at vi landet på Gardermoen.

På fredag ble det en lang kjøretur hjem til vestlandet, hvor jeg ble nødt å kjøre 2 timer ekstra omvei pga stengt tunnel pga ulykke. Patrik kjørte sånn rundt 3 timer etter meg med lastebil, og kom likevel hjem FØR meg, fordi tunnelen rakk å åpne inntil han kom kjørende der. Var i ganske surt humør den kvelden kan man si...

Så hadde det seg slik at vi var invitert i bryllupet til noen gode venner, så vi tok oss en tur dit på lørdag. Veldig fint bryllup og nydelig brud med blå kjole og blått tema! Selvfølgelig klarte jeg å velge blå kjole og kåpe selv. Føltes litt feil i og med at man helst ikke skal ha like farger som bruden. Men det skal vel heller gå greit i situasjoner der bruden har valgt å være utradisjonell, eller? :)

U-a-n-sett.. Her er en del ting jeg tok med meg hjem fra England.


Måtte nesten ha meg en London T-skjorte.



Havfrue- kopp.


Puslespill med 1000 brikker og ca halve størrelsen av vanlige puslebrikker. Blir nok en utfordring, men kan bli gøy! Tenker jeg skal ramme det inn og ha på veggen en vakker dag når det er ferdig.



En veske og noe godterier fra Harry Potter- butikken Platform 9 3/4 på Kings Cross station. Vesken fikk jeg i bursdagsgave hos Patrik, likte den veldig godt.



Nydelig lommeur.


Også en fin kamera- nøkkelring fra Madame Tussauds. 


De har jo veldig mange spennende butikker i London, Sansynligvis langt mer enn hva jeg har fått med meg. Men er i alle fall mye tema- butikker, som alltid er interessant. Blant annet Harry Potter- butikken, som jeg nettopp nevnte, Disney Store, Moomin Shop og en som heter Forbidden Planet med masse artikler fra filmer og spill (litt liknende GameStop, men større og mer utvalg).

Ellers har jeg skjønt det slik at London er en fin plass å shoppe for de som er interessert i fashion, men den delen tok ikke jeg meg tid og råd til mens jeg var der, samtidig som jeg ikke er noe overengasjert i det.



Velger å avslutte dette innlegget med noen bilder av gaven og kortet brudeparet fikk hos oss. Ble selv veldig fornøyd med innpakningen. 





Blir å legge ut dagbok- innlegg fra London også i nærmeste framtid, slik som jeg pleier etter jeg har vært på reise. 

1 kommentar:

  1. Mange fine ting. Likte alt ^^ spesielt lommeuret va kjempefint!
    Og fin innpakning også :D

    SvarSlett