16. mars 2019

London, England: Dag 2 - Del 1

Velger å ta denne dagen i 2 deler, i og med at det ble så masse bilder fra denne dagen. Så her er første del av fødselsdagen min. Vi bestemte oss for å starte dagen med en liten frokost oppe på takrestauranten B&H Garden Room på hotellet.




Etterpå tok vi turen på Madame Tussauds. Jeg var jo der i fjor, men jeg syntes Patrik burde se museumet og, i og med at de har karakterer fra Marvel- universet og Star Wars der som han liker. 


Meg med Leonardo DiCaprio og Kate Winslet.



Og selvfølgelig med Johnny Depp.


Robert Downey jr / Sherlock Holmes.


The Hulk, kan vel ingen ta feil av. 


Og your friendly neighborhood Spiderman! Jeg feilet litt med poseringen, IGJEN... 


En av de råeste fra hele Marvel- universet; Iron Man. 


Darth Maul fra Star Wars.


Anakin Skywalker.


Og Patrik sammen med Han Solo. 


Og selvfølgelig grandmaster Yoda.


Rey og BB-8, som Patrik måtte klappe.

Det var del 1 av dagen. Del 2 kommer fortløpende! 




1 kommentar:

  1. Va gøy på Madame Tussauds. Gøy å ta bilda med de forskjellige kjendisan ^^ Likte spesielt bildet av Yoda :)

    SvarSlett