19. mars 2019

London, England: Dag 4

Startet igjen med en liten frokost på Angus Steakhouse, like i nærheten av hotellet. Tok oss ikke tid til å finne en annen plass, siden jeg hadde noe jeg skulle rekke denne dagen.



Frokosten ble etterfulgt med en rask kaffe på en Starbucks Reserve. Jeg visste ikke at disse fantes, men det er tydeligvis en annen type av Starbucks- kafèer, med ekstraordinære kaffetilbud. Etterpå fulgte Patrik meg til en buss jeg skulle ta, før vi skilte lag. 


Grunnen var fordi jeg hadde booket billett til MasterClass med makeup artist Linda Hallberg, og det er fullt forståelig at Patrik ikke hadde videre stor interesse av å ta del i det... 

Så i løpet av de 3 timene jeg var der, vandret han rundt i området ved hotellet, innom litt butikker og var også innom et James Bond- museum, til han til slutt endte opp på Covent Garden Market. 


Veldig interessant MasterClass, hvor publikum fikk stille spørsmål underveis, og ble jo ganske morsomt også. Blant annet nevnte hun at beautyblenderen fra hennes merke Linda Hallberg Cosmetics lignet en buttplug.. Deretter kom kommentaren "Men den er jo multifunksjonell så.." 

Hun sminket modellen sin med to forskjellige looker, en enkel mer hverdagslig med en winged liner, og deretter en mer kreativ og fargerik.


Etterpå fikk jeg gått opp og hilst på Linda, igjen. Hun kjente meg igjen denne gangen også, ettersom jeg har møtt henne to ganger tidligere. 


Fikk også utlevert en goodiebag ved ankomst, med blant annet 3 produkter fra Linda Hallberg Cosmetics, et fint øyeskygge- palett og en kost. Fikk også en liten pose med popcorn, og en jusflaske. 






Hadde også muligheten til å kjøpe produkter der. Blant annet hadde de eksklusive bundles for oss som var der, pluss to nye produkter som ikke var lansert enda, så vi som kjøpte dem der ble blant de første i verden til å eie dem. Jeg endte opp med å kjøpe Infinity Glass, og hennes helt nye Eternal Eyeliner, som ikke var lansert. 


Når MasterClassen var over skulle jeg dra å møte Patrik på Covent Garden Market. Så jeg søkte opp dette på google maps og fulgte reisemetoden den anbefalte, og endte opp på en plass som ikke lignet noe som helst. Fant fort ut at det finnes TO som heter Covent Garden Market, og jeg endte opp på feil... 


Fikk i det minste tatt noen bilder der da, og det kom fly over hodet på meg hele tiden.. Men var bare å finne veien til riktig plass. Så ble litt vandring rundt på det markedet da jeg endelig fant fram, før vi gikk på restauranten Steak & Co. Var der sammen med Viveka i fjor, og hadde lyst å dra på den igjen, og fant ut at den faktisk var i nærheten av hotellet vårt. De har veldig god mat, og man må faktisk steke biffen selv hvis man bestiller det, sammen med valgfritt smaksatt smør og krydder. 


Denne plassen er nok et must for meg hvis jeg blir å reise til London igjen. Middagen ble etterfulgt med dessert, før vi bare fant det for godt å gå til hotellet og opp på restauranten/baren i toppetasjen for noen drinker før vi pakket koffertene klar til avreise tidlig dagen etterpå.  




Avslutter med noen bilder av utsikten fra toppetasjen i hotellet.



Blir å sette sammen en film fra turen også etterhvert, skal prøve å få laget den litt kjappere enn hva jeg gjorde med den forrige feriefilmen.. 


1 kommentar:

  1. Spennende med masterclass med Linda ^^
    Likte godt den der kreative looken!

    Ser så stilig ut på kvelds/natt-tid i sånne store bya med alle lysan og farga n ^^

    SvarSlett