15. aug. 2018

Video: Poledance

Har endelig klart å sette sammen en liten pole- film igjen. Dette er fra flere treninger fra vår- og sommer, men har trent lite pole de siste månedene siden jeg nesten ikke har vært hjemme.. Så etter å ha gått gjennom over 120 filer i går, var dette alt jeg fant som var nogenlunde brukbart...

Trenger å trene oftere...



Prøvde meg på en cocoon, hvor jeg hadde et sjal festet til foten for å kunne dra til meg benet. Kunne sikkert gjort denne langt bedre, hadde jeg bare våga.. Føler jeg har alt for lite grep på den, så er redd jeg bare går med hodet i gulvet først om jeg drar til meg foten mer. Skulle hatt sikkerhetsmatte til å trene på disse..

4 kommentarer:

  1. Så flink ^^
    Æ synes det så litt stilig ut med det sjalet xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^

      Sjalet var jo bare et hjelpemiddel da xD

      Slett
  2. Ser bra ut for oss uvitende om hvordan det kanskje egentlig skal være, hehe. Du er hvertfall veldig flink ^^

    SvarSlett