5. aug. 2018

Look of Friday; Midnight Flash

Jeg og herligheten min bestemte oss for å ta en liten tur til byen i går, hvor vi fikk oss et par alkoholholdige drikker og spilte noen runder biljard. Har vel ingenting for seg å nevne at jeg vant alle rundene? :D Det skulle vel bare mangle, siden jeg tapte alle rundene forrige gang.. Haha.

Uansett, i den sammenhengen stelte jeg meg litt mer enn hva jeg har gjort de siste to-tre månedene. Litt uvant å ha på seg så mye sminke nå etter så lang tid.






Productlist:

Base:

Smashbox Photo Finish Primer Oil.
Urban Decay All Nighter Liquid Foundation - Shade 0.5.
Glominerals 
- Pressed Base - Natural Fair.
- Glublush - Hibiscus og Rosebud.
Linda Hallberg Cosmetics The Infinity Palette - Cigar.
Anastasia Glowkit Gleam - Starburst og Crushed Pearl.

Eyes:

Mary Kay Eye Primer.
Makeup Revolution I Heart Chocolate Palette - Unforgivable, Love Torn og What a Way to go.
Linda Hallberg Cosmetics
- Enchanted Secrets Palette - Orphic.
- Midnight Flash Crayon - Atria Flash.
Makeup Mekka 
- Water Restistant Eyeliner Pencil - Brown.
- The Brow wow Pencil - Light Brown.
bareMinerals Lash Domination Volumizing Mascara - Intense Black.

Lips:

Makeup Mekka Waterproof Ultimate Contour Lip Liner - Kisses and crowns.

Mary Kay Lipstick - Crushed Berry. 

1 kommentar:

  1. Fint, likte øyesminken ^^
    Likte bilde 1 :D

    SvarSlett