7. aug. 2018

Makeup look: Blossoms

Atter en gang så er det gått veldig lang tid siden jeg faktisk satte meg ned foran sminkespeilet for å gjøre noe ordentlig kreativt, fant ut at det var alt for lenge siden, så i helgen bestemte jeg meg for å gjøre det. 

Denne looken hadde jeg en vag plan med, men den utviklet seg ikke helt i riktig retning i forhold til hva jeg hadde planlagt, men det ble da noe..





Productlist:


Base:

Smashbox Photo Finish Primer Oil.
IsaDora Cover Up Foundation & Concealer - 60/Light Cover.
Makeup Mekka
- Matte on the go Baked Powder - Transparent.
- Duo Powder Contour Palette.
bareMinerals Mineral Veil - Tinted.
Glominerals Globlush - Petunia.
Anastasia Moonchild Glowkit - Pink Heart.

Eyes:

Mary Kay Eye Primer.
NYX
- Jumbo Eye Pencil - 604/Milk.
- Ultimate Shadow Palette - Brights.
bareMinerals Eyecolour - Snow.
Anastasia Moonchild Glowkit - Pink Heart. 

Lips:

w7 3D Glitter Kiss Lipstick - Space Dust.


Blomster fra Panduro og Nille + Depend Eyelash Glue.

2 kommentarer:

  1. Ååh, kjempefint ^^ like godt sånne looks der man lime på blomster og diverse :D likte også godt blomsten rundt øyet ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ja, jeg og liker sånt :D

      Slett