13. mars 2017

Look from saturday: Classic liner and red lips

I skrivende stund er jeg på jobbtur med kjæresten i lastebilen. Kjørte fra Bergen til Oslo i går og overnattet på Lørenskog. Fikk til og med møtt med min far i noen timer, hvor vi dro inn til Lillestrøm og spiste pizza. Det var veldig koselig, og har fortsatt en veldig koselig tur på vei hjemover igjen.

Ville egentlig bare dele noen raske bilder på looken fra lørdagen, da jeg og typen var på Egon med et vennepar. En som er gammel kollega av typen min + kjæresten hans, som jeg forøvrig har hatt litt kontakt med og prøver å bli bedre kjent med. Hadde det i alle fall veldig koselig med middag, dessert og prating utover kvelden.





Her har jeg brukt sjokoladepalettet fra Makeup Revolution på øynene, og Vampire's kiss leppestift (har enda ikke notert meg fargenavnet på den..) 

2 kommentarer: