11. mars 2017

Nye gensere/topper og lip(dick)stick!

Har fått noen ting i posten de siste dagene, fra blant annet Ebay og Sunfrog. Sistnevnte er en side med masse forskjellige gensere/t-skjorter med morsom tekst og kult design. Har vært noen bestillinger derfra de siste månedene..


Never mess with a woman who hangs upside down from a pole for fun !
Den var igrunn ganske stor, men har ikke helt bestemt meg for om det gjør noe eller ikke enda.. Er jo litt kult med oversized, men vurderer å sy litt på den. Digger den uansett!



Så en kjempesøt havfrue- genser, som passet perfekt!
Mermaid Queens are born in February.



Så kjøpte jeg en t-skjorte og hettegenser til Patrik. Jeg kom tilfeldigvis over denne t-skjorta og måtte bare kjøpe den til han. Han digget den visst selv, så det var spot on! 


This guy is so blessed with a freaking awesome poledancer (..and yes, she bought me this shirt!)
Han kjøpte jo meg en sånn type genser i fjor, hvor det står noe lignende om at jeg er taken by a smoking hot and awesome gamer.... Så jeg tenkte at han måtte nesten ha en sånn og! 

Så til slutt en ganske random ting jeg bare slengte med, sammen med noen andre ting. Bare syns den var litt morsom, også har den jo et veldig fint design! 





Syns også fargen var nydelig! 

7 kommentarer:

  1. Likte Pole-toppen ^^ Den va stilig!

    Mermaid-genseren like æ også såklart siden æ har samme :D bare med juli, ikke februar da xD

    Klærn du kjøpte til Patrik va og kul :p
    Og også leppestiften, fin innpakning på den ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa, jeg likte også den toppen skikkelig godt :D Men veldig usikker på om jeg skal sy den litt inn eller ikke xD Hva syns du? :P

      Veldig fornøyd med klærne til Patrik og ^^

      Ja, var fin den leppestiften ;)

      Slett
  2. Usikker æ også xD æ tror æ bare hadde latt den være sånn. Hvertfall i starten og så heller sydd på den senere om æ fant ut at æ ville det likevel :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er kanskje en god ide xD Men greit å finne ut av det før sommeren, da den blir mer aktuell å bruke :P Så må isåfall finne ut om jeg har mest benklær der den passer baggy eller tettsittende til om du skjønner xD haha

      Slett
  3. Åååh, så mye kult! Må nesten skaffe de genserene til typen min :D vill også ha gensere med den gamer quoten du nevnte også xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi :D Ja, kult med sånne gensere :D Husker ikke hvor den gamer- genseren er kjøpt, for det lenge siden, men disse genserene er kjøpt på sunfrog.com :) Bare søk på pole eller noe på den siden så skal det komme opp litt forskjellig ^^

      Slett
    2. Åj, takk! Må ta meg en tur innom den siden :D

      Slett