26. feb. 2017

Negldesign: Something weird

Klokken er midt på natten, men jeg har ikke tatt helt kveld enda. Ble ingen kino i dag. Ble så sen middag så vi gadd ikke stresse til byen etterpå. Så det ble bare med middag, gave og overrasket med kake :) Mer om det senere!

Derfor prøvde jeg meg på et raskt negldesign i kjedsomhetens stund. Har bare improvisert. Jeg vet ikke heeelt hva jeg synes om resultatet, veldig usikker. På en måte syns jeg det ble litt kult, men samtidig var det noe veldig rart med de, så jeg er ikke helt fornøyd.. Så dette designet blir sikkert fort erstatta med noe annet.


2 kommentarer:

  1. Vet ikke helt ka det skulle forestille, men det røde va ganske kult, mønsteret der liksom :) ellers vet æ ikke helt, va noe rart med det ja :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha :P Ja, jeg prøvde ikke på noe spesielt, så er igrunn bare noe abstrakt :P

      Slett