8. mai 2015

Make up look: Mad Marina

Gidder ikke si så mye om dette, men er i alle fall en litt annen inspirert versjon av denne looken. Ble inspirert en dag for noen uker siden da jeg brukte den looken, som er linka til, og skulle vaske den av, så ble hjertet dratt ut, og det så ganske kult ut. Selvfølgelig så ble det ikke like bra den her gangen.. Er jo ganske typisk. Syns looken ble helt ok, men kunne blitt langt bedre.







Her er også my hairdo for the day :) Fikk skryt for den av ei dame tidligere i dag, så det er jo positivt. Selvom hårnålene øverst på hue ser ganske teit ut, og jeg hater nakkehårene mine som bare henger der. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre med de .. Funker ikke med hårspray.. :(
Noen tips?

6 kommentarer:

  1. Synes sminken ble kul æ :D likte veldig godt at hjertet va dratt ut, trodde det va meninga faktisk xD va det som gjorde mye av looken for min del :p Tenkte det stod i kontrast til den andre sminken du va inspirert fra ;p

    Og synes håret så veldig fint ut :D Synes du kler flette veldig godt. Like flette godt æ da xD har lyst å flette mitt hår også :D men det e faktisk ganske vanskelig med mitt hår av en eller anna teit grunn :( Har liksom så mye hår at det enten blir to veeldig tykke flette ellers må æ ta mange små og det ser litt dumt ut med for mange synes æ :p og har ikke klart å lage ei ordentlig fin, sånn enkelflette, men skal prøve igjen :p fikk lyst å lage en sminkelook æ også no så tror æ skal gjøre det etterpå ^^

    Ang. de løse håran va det eneste tipset æ kom på å prøve å få dem inn i fletta sånn at dem ikke synes :p men eller e det vel ikke så mye å gjøre enn å klippe dem av? haha :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ja, det var jo som sagt meninga at hjertet skulle være dratt ut her, var det som liksom skulle være kontrast med den forrige looken :P Leste du ikke ordentlig? xD Ble inspirert til å gjøre dette fordi forrige gang jeg hadde looken, så ble hjertet dratt ut da jeg vaska det av xD

      Takk. Ble ganske fornøyd med håret selv. Finnes jo veldig mange forskjellige variasjoner av fletter da, er så innmari mye man kan gjøre. Jeg fikk lyst å prøve å flette håret ditt på en måte en gang :D Hihi, bra du blir inspirert ^^

      Jammen, det er akkurat det at når jeg skal sette opp håret så høyt så blir ikke de småhårene med fordi de er for korte :P De er så unødvendig xD Men ja, tenkte tanken selv på å klippe dem av, men vet ikke om det kan se teit ut i nakken etterpå da, når jeg skal sette det opp igjen.. :S Vet ikke om det blir et sånt unaturlig skille liksom.. Men er nok sikkert langt lettere å feste dem opp med hårspray da, for da er dem ikke så tunge.

      Slett
  2. PS: Likte forresten bildan av dæ godt her, peeene Lynn! :D Spesielt nr 3! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Aaww, tusen takk ^^ Så koselig. Likte best nr 3 jeg og :P

      Slett
  3. Åja, tror æ misforstod litt :p Trodde du mente at du egentlig ikke skulle lage det sånn no, men måtte gjøre om hjertet litt og det ble dratt ut no eller noe sånt xD men ja da skjønne æ :p

    Ja, du må flette mitt hår en gang :D gjerne en gang vi skal ut, hadde vært gøy å se litt annerledes ut på håret da :p

    Ikke godt å si om det vil se rart ut, antar no egentlig ikke det, men e jo bare å prøve sæ fram :p eventuelt få en frisør til å se på det og spørre ka dem synes :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ^^ Har jo drivi å fletta en del alvehår før da, til de hobbit- premierene husker du ^^ Synes det er ganske gøy å ekspermentere med :D

      Ja, hadde jo vært gøy å få tilbakemelding hos en frisør :D

      Slett