3. juni 2013

Foto: Kanotur

I helgen var vi i Grunnfjord. Jeg begynner å like meg der, skal det sies.





Da vi kom sto det en rein i hagen, og det så ut som at katta en liten stund funderte på å angripe den... Han gjør ikke det på bildet, men han drev å skulle snike seg opp på den.



På lørdag var det godt og varmt, var rundt 22 grader i skyggen. Vi var med på dugnad i hagen der, vi raka og kjørte bort og tømte gresset med firhjuling. Fikk også kjørt oss et par turer med firhjulingen på veien, tror ikke jeg har kjørt firhjuling siden 10 klasse, så det var utrolig gøy å gjøre igjen. Har alltid likt å gjøre det. Deretter dro vi på padletur med kano (første gang jeg har gjort det). Jeg ville egentlig ut med vanlig robåt, for jeg ble litt skremt av tanken på at kanoen skulle tippe. Jeg ville antakelig fått panikk om det hadde skjedd, siden jeg er redd for å være i saltvann.
Vi dro ut en tur igjen rundt halv elleve på kvelden, hvor jeg da tok med kameraet.


De siste bildene er tatt rundt midnatt.


Hva syns du?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar