30. mai 2013

Makeup: Game of Thrones

De fleste har antakelig hørt om Game of Thrones, men det betyr ikke at alle har sett serien eller lest bøkene. Jeg selv har ikke lest bøkene (leser ikke bøker i det hele tatt..), og begynte ikke å se serien før Februar eller Mars i år. Til min forbauselse er den jo ganske god, selv om det er mye i den jeg ikke helt får med meg eller forstår.

Game of Thrones theme song - som er en ufattelig god sang. Hørte den i en remix i fjor sommer uten å vite hvor den var fra og likte den allerede da.


Dette prosjektet bestemte jeg meg for å gjøre tidlig i April, hender bare jeg er sen å sette i gang med ting. Den første skissen tegnet jeg den 8. April.
De første bildene til hver look er inspirasjonsbilder hentet fra google.

House Stark:

House Targaryen:

House Lannister:

House Baratheon:

Det var det.. Jeg kan si det at jeg er minst fornøyd med House Lannister- looken, men jeg syns også at det var den vanskeligste å finne på noe med. Den jeg er mest fornøyd med er Baratheon- looken!

Som avslutning: Lannister-sangen.


Jeg liker dog denne instrumentale bedre:


Har du sett GOT?
Hva syns du?

- Lynn Helen

2 kommentarer: