17. mai 2013

Bildedryss: 17. Mai



Da var enda en 17. Mai vel overstått! Dette er faktisk første året jeg har opplevd 17. Mai i Tromsø... Det var mye folk, vanskelig å komme seg fram i mengden. Men, været var eksemplarisk! Var vel rundt 18 grader, nesten ingen vind og det var deilig. Lenge siden det har vært slik varme her. Vanligvis trenger jeg alltid ekstra klær på meg fordi jeg fryser lett, men i dag trengte jeg ikke det, selvom jeg hadde på meg tynn kjole med åpen rygg.

Etter å ha vært en tur i byen, var vi på Vågnes hos onkelen til Hallvard hvor en stor del av familien hans var på besøk, hvor vi fikk lapskaus og deretter kaker. Jeg brakte med med 17. Mai muffins som jeg bakte :)


Dette var første gangen jeg dekorerte muffins ordentlig og de ser jo ikke så aller verst ut, egentlig.. Eller hva syns du? De var ganske gode også.



Traff jaggu også på noen kjentfolk...

Meg med onkel Knut og tante Hanne :)


Så har vi også søte lille Marie, søskenbarnet til Hallvard. 

Jeg dekorerte forresten også neglene for denne begivenheten, og jeg er ganske fornøyd med resultatet. 


Hva syns du?
Har du hatt en fin feiring?

- Lynn Helen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar