4. juni 2013

Makeup: Cirque Du Soleil inspirert

Denne sminken lagde jeg uten noen plan. Ble litt inspirert forrige uke da jeg satt på youtube å lette etter en bestemt sang for mamma.
Det var altså denne (som også kan gi litt stemning).



Jeg ble altså inspirert av Cirque Du Soleil. De bruker en del crazy makeup. Denne er altså laget helt spontant.






Mirko er ikke den fineste sangen av Cirque Du Soleil da, den er litt mer morsom/rar. Jeg liker veldig godt Alegria.



Samtidig kan jeg også nevne grunnen til at jeg lette etter musikk for mamma, var fordi hun om dagen holder på å planlegge og setter opp en underholdning for klassen til Sondre (broren min på 13). Jeg skal også reise sørover om en ukes tid og bidra litt på denne underholdningen. Tror det kan bli gøy. 

Hva syns du?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar