23. juni 2013

Hva som har foregått i Juni

Her kommer et bildedryss fra perioden 9- 23. Juni.


9. Juni - Bueskyting med pappa



10. Juni - Grilling, sol og familie





11. Juni - Trening til skoleavslutning- underholdning (Sondre - broren min på 13 år, tar bakoversalto). Og Nathaniel koser seg i badet ute i sola!



15. Juni - Sondre er linselus, mens jeg prøver å ta et levitation- bilde. 

20. Juni - Sondre viser stolt fram musklene sine (som alltid, skikkelig muskelfiksert) mens vi "bader"/vasser.
22. Juni - Bakte ny kake, men denne gangen uten marsipan. Istedeofor pyntet jeg med krem og jordbær som jeg håndskåret hjerteformet.


23. Juni - Sondre kom ned slik som dette, utkledd på en merksnodig måte...


Snodig unge... :P

Vel, det var vel det jeg ønsket å dele i dag. Kommer mer særiøse fotografier etterhvert! 

- Jaqalynn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar