6. juni 2013

Negldesign- konkurranse: Hercules

God morgen! Ja, jeg sitter da her atter en gang mutters alene da Hallvard dro ut på Location scout, hvis man kan kalle det det... Dvs, han dro med en gjeng ut for å lete etter locations til et filmprosjekt.

Jeg sto opp, selvom jeg er en smule trøtt, for jeg klarer stortsett ikke sove uten han. Senere i dag har jeg et foto- oppdrag, som jeg gleder meg til!

Anywho, dette innlegget skulle handle om noe helt annet. Altså, et nytt negledesign, som jeg lagde i forbindelse med konkurranse på Janne sin blogg. HER ER LINK TIL KONKURRANSE-INNLEGGET.

Jeg bestemte meg for å lage et negldesign inspirert av Disney's Hercules. Er veldig glad i den filmen, så jeg gjorde et forsøk på det. Her er resultatet:


Inspirasjon:


Bildene hentet fra google. 

Det kom dessverre ikke tydelig frem, men de svarte strekene på pekefingeren skulle forestille de mørke partiene i "skjørtet"/"kiltet" (vet ikke hva det skal kalles det han har på) til Herkules.

Helt til slutt: DELTA PÅ JANNE'S KONKURRANSE - dere som liker å holde på med negldesign!

Hva syns du?
Deltar du?

- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Så artig :D Så nesten nesten nylig hercules ^^
    Takk for at du deltok, og lykke til :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, er ikke lenge siden jeg heller så den :P
      Takk takk :)

      Slett