4. jan. 2024

Julegave- favoritter 2023

Her er en god andel av julegavene jeg fikk. Har ikke avbildet absolutt alt, men mye av det. Fikk blant annet en del julegaver i form av mat og drikke- varer i år, i tillegg til dusjsåpe og et par hansker. Veldig mye fint i alle fall!


Mulsing- lampe fra Eirik (broren til Patrik). Helt nydelig, klarer ikke la være å se på den når den står på!


To skilt fra min søster Connie. Kjempefine var de begge to! Katten på det ene skiltet ligner på Lucifer, og teksten på bildet passer jo også i og med at Lucifer i utgangspunktet var en engel!



Fikk også dette innrammede bildet fra Connie, av Matthew Perry/Chandler Bing med teksten til Friends- theme. Dette er et tegnet portrett av en kunstner, som Connie ikke husket navnet på. Ikke er det signert heller, dessverre. Foreløpig har jeg ikke prøvd å finne ut navnet på vedkommende heller, men det skal ikke være så vanskelig å finne ut. Men jeg husker at jeg har sett en video på facebook en stund før jul, hvor dette portrettet ble tegnet, så jeg kjente det igjen.


Et fint hus som man kan ha lys inni, fra Kjersti og Øystein.


Pannebånd fra mamma og Frode. Fikk også et kort med en oppført pengesum jeg skulle få senere.


Little Nightmares- figur fra Viveka. Syns den var kjempekul!



Fikk masse søte øredobber og smykker, i tillegg til en hårspenne også hos Viveka. Her har jeg bare avbildet noe av det.



En søt kjole, også fra Viveka. Videre fikk jeg også en kul t- skjorte og en kjempekul shorts inspirert av Stranger Things. Likte alt dette. Både t-skjorten og shortsen var litt stor, men er absolutt klær jeg kan bruke med belte og styling. Derfor har jeg valgt å knyte opp t-skjorten på bildet under.






Fikk blant annet også en glitrende overdel og et skinn- skjørt hos Elisabet og Bjørn. Dette antrekket ble benyttet under nyttårs-feiringen, så her er et bilde av meg fra den kvelden med antrekket på.



Og til slutt en Mummi- kopp som Patrik klarte å anskaffe til meg. Dette er en kopp jeg hadde veldig lyst på, men denne ble visst borte fra markedet omtrent like fort som den kom ut. Folk kjøpte jo flere eksemplarer for å selge til dobbel og trippel pris senere.. Egoistisk synes jeg, men det er vel bare sånn verden fungerer.


Til slutt vil jeg bare takke alle for fine gaver, også de som ikke er nevnt i innlegget!

1 kommentar:

  1. Masse fint :D Likte alt her ^^
    Likte spesielt godt muslinglampa, skiltan (fikk jo havfrue-skiltet sjøl av Connie ^^), og tegninga av Chandler va også kjempefin. Antrekket du fikk av Elisabet og Bjørn va også fint og du kledde det!
    Like også godt den mummikoppen, har den jo sjøl ^^
    Likte og tingan æ ga dæ, synes shortsen va veldig kul og kjolen va fin på dæ ^^
    Vurderte å kjøpe den tskjorta æ ga dæ sjøl, får se om æ gjør det senere :p

    SvarSlett