6. jan. 2024

Makeup look: Light it up

Det er jo langt på natt, men siden jeg enda er våken så velger jeg å dele denne makeup- looken jeg lagde i går kveld/natt. Hadde en plan om å prøve meg på denne looken i løpet av uken, og har egentlig hatt vært litt redusert på energi- nivået pga sykdom, men på tross av det så fikk jeg utført det i går. Dette er en look inspirert av nyttårs- raketter, hvor jeg har brukt både lyslenke og lagd nyttårsraketter med limpistol. Har også laget en liten film, som ligger nederst i innlegget.








2 kommentarer:

  1. Veldig stilig og kreativ look :D
    Likte godt utførelsen av selve fyrverkerian, og va stilig med lysan og ^^
    Kul video og, spesielt de klippan der lyset e avslått og blir skrudd på :D
    Likte best bilde nr 2 og 5 ^^ fikk en sånn 80-90s vibe faktisk, tror det har med hårstilen og øredobban å gjøre xD men synes de øredobban va stilige og passa til looken også da ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Syns det var en kreativ look selv egentlig. Har i alle fall ikke sett bruk av lyslenke i Makeup look før ^^ Ble veldig fornøyd med videoen selv og.
      Ser den med at du fikk 80-90s vibe av denne da x) De øredobbene er forsåvidt stilig ja, men jeg bruker dem nesten aldri. Har sånne svarte og. Har hatt dem siden jeg var 12-13 år xD

      Slett