31. jan. 2024

AI Makeup look: VænGøu

I kveld lagde jeg enda en look basert på en av disse mange AI- bildene. Disse bildene er forøvrig laget i forskjellige stiler, som jeg har sortert i mapper etter stil. Derfor ba jeg Viveka om å gi meg en bokstav, sånn at jeg kunne velge stil- arten som var nærmest bokstaven i alfabetet. Derfor endte jeg opp på en av de stilene med merkeligste bilder, som er inspirert av Van Gogh. 

Syns selv at looken ble ganske kul da, så det var igrunnen ikke så ille likevel! Valgte ut en av få bilder fra den stil- arten som jeg følte kunne passe som en makeup- look.


AI- bildet som er brukt til inspirasjon: 







3 kommentarer:

  1. Denne synes æ va skikkelig skikkelig stilig :D tror det e min favoritt sålangt av dine AI-looks ^^
    Likte godt både fargan (blå og gult sammen va kult), måten det va tegna på va veldig maleri-aktig som passe med Van Gogh-temaet ^^ og selve det AI-bildet va også kult ^^
    Favorittbildan e nr 1, 3 og 5 ^^ (da e Ai-bildet regna med)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, så koselig :D Tusen takk ^^
      Ja, dette og den første AI- looken er mine egne personlige favoritter av mine egne AI- looker sålangt ^^
      Blå og gult er jo svenske farger xD haha, men ja, syns og det er kul farge- kombinasjon!

      Slett
  2. Haha æ tenkte ikke over at det e fargan til det svenske flagget i det hele tatt xD men ja, e stilig kombo :D

    SvarSlett